Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.11.2006 20:32 - Усложняват си живота...
Автор: friendsforever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 533 Коментари: 0 Гласове:
0



   Имам чувството, че някои хора нарочно си усложняват живота! Едни си създават проблеми, други плетат интриги, трети се опитват да оправят всички тези каши... Аз съм била от третите и не ви го препоръчвам! Нещата ще се оправят, но не се заблуждавайте! ВСЯКО ЧУДО ЗА ТРИ ДНИ!!! ВСИЧКО Е ЗАТИШИЕ ПРЕД БУРЯ!!! С две думи: само се набутвате между шамарите и после ви викат още десет пъти да разрешавате проблема, защото изглежда сте станали част от него!
   Такива проблеми има в моя клас. Утре сме на съвещание... Ще решаваме проблем, чието естество никой не може да определи, но всички знаят, че го има и го усещат. Дааа... Ще бъдем последна година заедно и искаме да се разбираме... поне малко... Поне аз искам да е така. 
   И през всичките тези години, та чак в последната, в която ще бъдем заедно... разбрах... Разбрах кои са добри приятели и кои не, кои не биха ме предали, кои са истински хора. Натрупах житейски опит :D, макар и малък!

                                                                                             Написано от Теди



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: friendsforever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 26458
Постинги: 12
Коментари: 2
Гласове: 10
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930